keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

7230

Uuden puhelimen hankkiminen olisi ollut joka tapauksessa edessä ennen Ausseihin lähtöä, joten ajattelin tarttua jo nyt tilaisuuteen kun huomasin tuon Nokian 7230:n olevan aika hyvässä tarjouksessa :) Oikeastaan olin jo päättänyt, että ostan ihan perusperuspuhelimen ilman mitään kameroita tai muita, mutta tämä vei ajatukseni ihan kokonaan!



Ja tuo väri! Tuskin tarvitsee edes sanoa, että sekin oli aika iso tekijä miksi tuohon päädyin ;) Tarjolla olisi ollut sama puhelin myös mustana, mutta se olisi ollut ihan liian tylsä ja pinkki on niin minua!


Liukuläppäpuhelinta minulla ei ikinä ennen ole ollutkaan, ja olen kuullut sellaisista sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Katsotaan, millaiseksi tuo omassa käytössäni osoittautuu, mutta ainakin näin alkuun tuo vaikuttaa hyvältä myös muun kuin ulkonäkönsä suhteen ;)


4 kommenttia:

Ansku kirjoitti...

Söpö luuri! :)

Emmie kirjoitti...

Kamera on hyvä olla puhelimessa jo siksikin, että jos esim. sattuu kolari, vaurioista voi napsaista todistusaineistoa vakuutusyhtiölle ;-)

imlacking kirjoitti...

Aika kivan näkönen puhelin.

En nyt tarkota sua tässä mutta aika usein kun ihmiset sanoo että haluaa ihan peruspuhelimen niin ne ostaakin kumminkin jonkun mitä ei osaa käyttää. "Siis enhän mitä tartte sitä kun soittamiseen ja tekstaamiseen" :D. En itsekään periaatteessa muuhun tarvitse, mutta on se ihan kiva jos pitää vaikka äkkiä netistä katsoa jotain jos ei oo konetta lähettyvillä ym.. Ja kalenteri on kans ihan kätevä vaikka on käytössä ihan tommonen peruskalenterikin.

Ennen olin itse ainakin sellanen että tykkäsin tosiaan ihan peruspuhelimista ja mulla pari ekaa puhelinta olikin tosi kauan aikaa käytössä. Tyyliin Nokian 3310 oli käytössä 5 vuotta ja se taitaa toimia vieläkin :D.

Nokian 6267 oli mulla oli muutaman vuoden, myin sen nyt pois. Semmonen perus läppäpuhelin ja tykkäsin siitä kun se oli niin pieni eikä tosiaan ollut liikaa härpäkkeitä.

Anonyymi kirjoitti...

Oi miten ihana, väri on kyllä juuri sopiva :)

Luin vähän kuulumisistasi parista postauksesta ja siis mitä ihmettä, oot lähddössä Australiaan!? Aivan upeeta, oot tosi rohkea ja siitä tulee varmasti ihan mahtavaa.

Joo olen sitä mieltä että perusta blogi tai vähintään jatka tänne kirjoittelua, reissussa sulla on varmasti vaikka mitä ihanaa kerrottavaa.